.

Publicerat: 2010-08-07 21:48:42
hello!

idag har varit en konstig dag, vi vakna vid halv åtta jag o svante.. men så tänkte jag att vi kunde dra oss lite till.. o det gjorde vi sen vakna vi igen klockan tio.
Så var ute med han en runda, patrik sov som en gris! Efter turen med svante titta jag på tt avsnitt sex and the city, har blivit mer eller mindre beroende av det! Sen kommer patrik upp, o han är rastlös som en liten gnu som vanligt! Så det var bara o dra på sig lite kläder o be ge sig in i bilen, sen åkte vi till damnark, tog bilen över var där några timmar..

o nu sitter jag här o funderar på om man ska åka in till stan en runda?!! Orkar inte göra vid mig bara... åH! BESLUT ÅNGEST!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback