Det var denne helgen! Igår på dagen var ...

Publicerat: 2010-08-01 23:37:17

Det var denne helgen! Igår på dagen var jag o Patrik o fixa lite ärende, mata hans pärons katt o lite så, sen på eftermiddagen börja förfesten hos Tesse, grilla o åt massa mat! O en o annan drink slank ner:) Sen åkte vi in till stan, satte oss på hampan, drack någon öl o såå.. Sen var vi på cardan resten av kvällen! Jag känner väl lite de här med festivalen att det är inget för mig, massa små ungar som är fulla, o sen har vi då 50+ ARNa som beter sig som tjugo igen! Det är lite hemskt att inse det men, man har kommit i från det!! Idag trodde jag det skulle bli en vilodag eftersom man kom i säng vid halv fem, men icke Patrik hade över energi o ville göra något så vi har spenderat vår söndag på firman! Nog första gången på våra 5 år som jag har varit där hela dagen! Vi har fixat o donat! Har faktist varit en riktigt mysig dag, med många skratt:) ibland är det verkligen skönt att bara vara vi två, puttis o jag<3 nu är jag helt död, godnatt!!!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback