dagen, kräftis!

Publicerat: 2010-08-13 22:02:20
idag har varit en helt okej dag, kännt mig lite kass i halsen o allmänt seg. Men när jag väl kom till jobb så rulla det på.. antagligen för att jag inte var hemma o tyckte synd om mig själv! ;)
måste väl säga attt det går rätt bra med min GI, idag till lunch blev det sallad o ägg bara.. o när jag kom hem åt jag rostbiff med melon, o lite andra frukter.. Var så himla sugen på cola idag när jag slutat, tänkte köra inom maxi o handla MEN jag höll mig! BRA! Försöker ju även att sluta dricka kolla, eller iaf minska på det! har blivit för mycket av det goda om vi säger så! hehe..
Imorgon är det jobb, känns jätte konstigt har inte jobbat helg på ett bra tag men nu är det dax! Fast jobbar med två roliga tjejer så det kommer bli kul!  Sen på måndag börjar ju semestern! TREVLIGT! Sen nästa lördag är det kräftskiva! ÅH! Kommer bli skoj! Hoppas verkligen på fint väder!! Lite bilder sen förra året! Hi! nedräknigen börjar  på måndag!













Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback