Åhhh, nu blev det soffeläge! Efter en hel ...

Publicerat: 2010-08-16 20:54:58

img_0470 (MMS)

Åhhh, nu blev det soffeläge! Efter en hel dag med farmor+Tesse är jag helt död! Tesse pratar mycket o relativt högt!!! Men vår farmor, pratar ännu mer o typ 100 grr högre! Så är trött i huvet! He, har varit en riktigt mysig o rolig dag! Massa skratt, o se glädjen som man fick se hos vår farmor den ger så mycket! Hehe, hon är 91, springer i trappor... Lägger sig på alla fyra för att vi skulle tvätta håret på henne! Går på Väla, provar klänningar! Ja! Helt underbar är hon! Så nu har jag tagit mig en dusch o satt på mig ett par joggingbyxor o en ny tvättad t-shirt!!! Hade tänkt dra en vända med damsugaren, men nej... Ska fan sitta här nu hela kvällen! Funderar på att åka till Malmö i morgon... Eller kullaberg!? Hum!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback