kväll.....

Publicerat: 2010-04-12 22:18:15

då har hela denne dagen gått förbli! Ja, nästan iaf..
jag är fortfarande vääääldgit upprörd över mitt schemma på jobb! Men ska inte tjata ner min blogg med det, men iaf!
idag har det ju varit väääldigt fint väder, och då ser jag ju på väla att folk har börjat med shorts, sandaler o små söta skor! men känns inte det lite tidigt, det är ju inte sommar än iaf.. Dock är det ju en svår period nu man vet inte riktigt ena dagen är det skit fint väder, o andra är det typ höst! så jag har vinterjackan kvar, plus då min skinnjacka framme! Skumt..

åh. tänker på vad man gjorde förrra året i april, vi höll på att boka vår semester till mallis. (ÅH!!!) ta mig tillbaka! så himla roligt! Man kan inte annat än att le när man tänker på den tiden!
Men det känns som det är såå länge sen, o att den tiden aldrig kommer komma tillbaka! Konstigt att allt kan förändras så, det man har trott ska vara med en hela livet, är inte längre så självklart! Tiden går, man glider i från varandra! Jaaa.. usch! tycker det är tråkigt.. Men jag tackar gud för att jag har patrik vid min sida !! Hur skulle jag klarat mig, utan han! <3 Åh! jaa även mamma, pappa & TESSE!!min underbara syster :):)
nu blir det till att ta lite fil o sen sova! godnatt!


Kommentarer ♥
♥ Kajsa

Hej Josse. Så konstigt. Jag satt innan idag och tänkte på just samma som dig. När vi bokade resan. Vi hade så mycket att se fram emot... Vi planerade som att vi skulle vara borta en månad, men gud vad kul det var! Jag saknar allt och oss... Vi MÅSTE ta tag i allt... Massor med kramar

2010-04-12 @ 22:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback