segt...

Publicerat: 2010-09-27 23:27:59
Vilken dag detta har varit, har kännt mig seg o trött tror det är för att jag jobbat hela helgen brukar bli lite så seg då! Dagen börja ju inte bättre över att patrik hosta upp sina lungor typ, nej men han hostar o hostar, så vid typ halv fem gick jag ut o la mig på soffan, o sen kom svante o ville ligga brevid mig i soffan! Men iccke, så fick jag hålla på med det, o säga till han o sova i sin korg, o tillsist så förstår han o går o lägger sig i korgen! Jag har ju ett morgon humör som heter duga, så det var inte så poppis för mig att ha patrik hemma när jag skulle göra vid mig o såå, men samtidigt mysigt!

Idag har jag köpt en långklänning, den är skit fin! Så jag vill igentligen ha den på mig i morgon, men eftersom jag ska på hundkursen i morgon dirket efterjobb så känns inte långklänning som något bra val! Var även o kolla på nya underkläder idag på hm, o hitta en hel del.. men la tillbaka de för nu ska jag inte bara handla! Fast jag behöver verkligen nya bhar.. så vi får väl se.

Patrik hade varit snäll o spelat in halvåtta hos mig, jag verkligen älskar de pogramet! Men iaf, vilket HUS hon bodde i!!! En grej som patrik o jag tycker samma om, o det är vilket typ hus som vi vill ha! O ETT SÅNT HUS VILL JAG HAAAAAA!!!!!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback