lördagen..

Publicerat: 2010-09-11 20:48:11

åh, då var det lördags kväll.. Dagen på jobb gick riktigt bra! Mycket folk, o det är alltid kul för tiden går lite sabbare då! När jag sen kom hem så möttes jag av ett par skor utan för dörren.. tydligen hade nickals tåsvett så han satte dom utan för så att vi skulle kunna andras! Perfekt! Sen efter lite om och men blev det att vi körde tilll MAX o käka lite, trots att dom två hade ätit pizza innan! BRA! hehe.. o nu har jag tänt upp alla ljus i hela lägenheten o severat grabbarna med öl, så nu spelar dom ps3! O dom värkar inte bry sig så mycket om mina ljus!! Hahha.. Jag hade ju trott att dom skulle ut o svira i kväll, men nej nu ska dom vara hemma hela kvällen o spela! fan var ska jag bli av! det får bli tv i sovrummet för mig! hehe! Jajja... kul för patrik o ha någon o spela med.. annars spelar han ju själv! haha! Nu ska jag ta lite te för min hals.. har knappt någon röst kvar!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback