lite trött, men bara lite...

Publicerat: 2010-09-01 06:03:04
idag är man uppe innan fan har fått på skorna som man säger :) hehe! Usch, det är lite jobbgit o gå upp nu! Till och med svante har gått o lagt sig efter att patrik körde.. o han vill inte komma ur sin lilla säng.

idag öppnar IKEA, åh ja tycker det ska bli skoj! Får se om jag ska svänga inom när jag slutat, känns inte som jag orkar eftersom jag jobbar mella 7-18 i dag.. Men behöver två hyllor!
Mamma har fått något erbjudande o ge en gratis permination på hd i typ två månader så det har vi hemma nu, o jag tycker det är skit mysigt o sitta o läsa den nu! vi kommer nog inte att fortsätta efter, tycker det är för dyrt 2000 spänn kostar de typ! Så roligt när tidningen kommer vid 3 typ, hör man hur svante han mårrar o fräser, han är inte van vid att där ska komma post då! haha! Nu får jag ta på mig o rusa till väla! KUL! KLOCKAN 07.00!
Ha det bra!





Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback