lite om dagen

Publicerat: 2010-09-23 22:31:44
Ska börja med att skryta om min älskade svante. Igår var vi på kursen o han var så himla duktig! Fixa allt som han skulle, vi skulle gå fram till en burk full med leverpastaj o hunden skulle inte röra den, o man fick bara använda sin röst inte dra bort han med kopplet, o svante gick fram o ville klart käka lite på de, men jag sa NEJ o då stanna han o gick vidare! Min duktiga kille! HEHE.. var riktigt roligt i går med förra gången kände jag mig själv trött, o hade inte tålamod riktigt! Men igår var vi på top båda två ;)

idag har jag varit ledig, började med att tvätta sen blev jag sugen på att baka muffins, så det gjorde jag o det gick väl lite bättre denne gången än förra, men inte bra! O jag känner inte att jag vill gå in på de mer! ;) Sen kom posten o då fick jag två nya filmer från LOVEFILM, o den senste tiden har jag inte tittat på filmerna dom har bara legat i skåpet, men idag kände jag för att bara hoppa upp i soffan! Sakt o gjort, första filmer jag kolla på var The Ugly Truth riktigt bra film! Jag älskar såna typer av filmer, efter de blev det Mamut, helt okej film... Inte den bästa jag sett men ändå bra efteråt tänkte man till på vilken sjuk värld vi lever i!
Lite synd att det varit så fint väder idag! Eller nej, riktigt skönt jag har varit ute tre grr med svante o bara suttit i gräset o tagit vara på höstsolen.. Kunde till och med hänga tvätten på balkogen! Fast som sakt, det behöver inte vara bra väder när jag är ledig en gång denne veckan, då får det gärna regna så man bara kan mysa!

   

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback