lite arg.....

Publicerat: 2010-09-28 21:53:40
åh, har varit i väg på kusen med svante o det var SKIT kallt, det vill säga 6 grader men mitt hjärta var jätte duktig, fick beröm av instruktören att han var jätte duktig o även att jag jobbar bra med han! Det är ju kul o höra! Funderar på om jag ska börja på nästa kurs nu direkt eller om jag ska vänta tills våren! ;S svårt...
Iaf kommer hem från kusen o fryser som ett litet barn, då har vi 18 grader här inne!!!!!! Nu börjar jag bli trött på det här, vi ska ju ha bergvärme här i våra lägenheter, o det värkar som om det står helt stilla nu! Dom kan ju börja med att koppla in de!! O när jag ringer o pratar med dom på riksbyggen, får jag ett dumt svar om att vi betalar ju till oss själva, så därför drar dom inte av på hyran för värme o vatten! Lite konstigt tycker jag, jag menar vi betalar i hyran i förtid o sen har vi ingen värme eller varm vatten!! Mmmmm.. inte bra!

Nu ska jag kolla på IDOL som patrik spelat in till mig! perfket!! o lite te till de!!!!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback