fredag

Publicerat: 2010-09-17 23:44:12
godkväller..

Är helt propp mättt! Har käkat tre-rätters nu ikväll.. Patrik famlij har varit här i kväll o ätit en bit mat så att säga! Blev en räkcoctail till förrätt, oxfile med klyft potatis sallad till huvudrätt, o sen till efterrätt blev det pana cota, så ja nu är jag mätt! Känns som om jag har gjort mat hela dagen här i dag, fast de har jag ju inte. Svante o jag ick upp vid nio.. gick en rund o sen åt vi lite fil på de! Sen la jag mig på soffan o bara kolla på tv! Så skönt jag bädda inte säng eller något bara la mig på soffan med filten på! Vid tretiden åkte jag hem till mamma o fika, o släppt svante i trägården så han fick springa av sig lite! Därefter var det bara till att börja med maten, var skiträdd att oxfilen skulle bli torr eller nått, jag har aldrig tilllagat oxfile innan.. Men det blev jäätte bra måste jag säga ;) När jag o patik har pratat fram och tillbaka vad vi skulle bjuda på så, sa jag ja men vi tar tacco typ.. det är bra mat o bjuda på en fredag, men nej då kommer patrik med den utmärkta iden att vi ska ha trerätters! Men det var kul o göra, man gör ju sällan det!

Imorgon blir det lite kalas hos min morfar, hans sambo fyller år.. Så det blir jättttttte kul o spendera sin lördags eftermiddag / kväll hos dom, o efter det ska jag vara taxi åt tesse o sara! KUL! HEHE..! Fast min morfar tycker ju det är kul när vi kommer så man får se det så! Nu ska jag minsann hoppa ner i sängen!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback