svårt val!

Publicerat: 2010-10-19 09:54:17

Idag är det verkligen höst! Har haft mina lampor tända i fönstret hela morgonen! Har inte bloggat för har liksom inte riktigt kännt av att jag har haft någon sug på det! Tråkigt nog! Men men, ett litet inlägg får det bli, sitter o funderar på tesses present jag ska ge henne, när hon fyllar år, står mellan två grejjer antingen köpa något jag vet hon har önskat sig, eller köpa något helt annat som jag vet hon skulle tycka var skit kul! Men, frågan är?? Får fundera lite till på de!

Ikväll är det hundkursen, känns inte så jäätte kul i detta vädert, fundera på att ringa o säga att jag är sjuk, men nej! Tycker det är dåligt mot min tränare som tar sin lediga tid till att åka ditt o träna oss, så det är bara att bita i hop! Jag har kommit in i en period där jag bara vill vara hemma, helt sjuk... Vill knappt åka till jobb, vill bara sitta inne i min soffa o glo! brukar vara så när jag känner att det händer för lite.. Men man får väl hitta på nått!  Nu ska jag ta en dusch, sen mysa med en kopp te!

Denne bilden gör mig glad! :)


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback