jul.. snart så!

Publicerat: 2010-10-22 23:31:39

Fattar fan inte att det är fredag idag!!!! HELT SJUKT!!! Veckorna bara springer förbli! Snart är det fan jul! Eller ja vi behöver ju inte ta steget i förtid! En dag i taget! Ja nu jobbar jag hela helgen, o det känns bra! Tiden springer faktist på helt okej, när man väl kommer dit! Så det blir säkert skoj!
På måndag ska jag försöka hinna åka o lämna in min data, här är allvarliga fel på denne, tar typ 10 min för att starta den, sen kommer den fram en blå sida lite då o då, som sen gör att den stängs av! Det här med att lämna in sin data är ju något man drar sig för, man är ju så beroende av den! Men jag har ju min iphone så jag kan hålla mig uppdaterad ändå! SKÖNT!
Jag har lite ångest, över min kropp jag har lagt på mig! Nu får det vara bra! För några veckor körde jag ju GI o det gick bra, jag gick ner 2 kilo, o det var typ utan att röra mig! Men nu måste jag ta tag i detta igen! Fy fan, jag ser gravid ut, om jag sitter/ eller står normalt! Så jobbgit! Efter helgen kör vi ordentligt! Nu ska jag gå in o lägga min brevid min lilla putte, han ska jobba imorgon med, upp klockan 5, han jobbar o står i!! Nu blir det godnatt!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback