illa!!!!!

Publicerat: 2010-10-12 22:06:44
O herregud vilken kväll! Kursen gick inte så bra!! Svante var helt borta, var en liten hund som löpte.. o man kan sammanfatta hela kvällen med att svante bara satt o gnällde o han åla sig i gräset o herreguud vad han höll på! Skulle vi prova o släppa vår hund o få han till att stanna kvar, svante titta inte änns på mig när jag kalla på han, han gnällde bara, sen när min tränare släpper svante så var det ju meningen att han skulle springa till mig, men iccke svante springer över hela planen o då är det typ lika stort som en fotbolls plan, o sätter sig vid den hunden som löper, sitter kvar tills jag kommer fram o sätter på kopplet o då får jag dra i från han från henne! Åh! Men men, sånt är livet o nu när han kommer hem ligger han o sover som ett litet barn! Jajja, inte mycket o göra!
Jag är helt slut i min kropp idag, ska nog hoppa i säng nu! Känner mig frusen efter att ha varit ute i två timmar .. men det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder! Hihih! Fast jag kan ju inget annat än att älska min lilla skrutt!  han har till och med börjat lyssna till skrutten! haha!!


Kommentarer ♥
♥ Sofie

Haha kärlek och lustar på hundkursen vad roligt :) Kan tänka att det inte var lika roligt för dig på plats dock!



Kul att följa din blogg nu när vi inte kan uppdatera varandra på jobb längre!

Kram Sofie

2010-10-13 @ 00:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback