Gokväll.. Fy vad trött jag är, kände att j...

Publicerat: 2010-10-29 22:49:14

img_6807 (MMS)

Gokväll.. Fy vad trött jag är, kände att jag behövde slappna av lite så tog mig ett glas rött, o jag känner mig full! Helt seriöst!! Inte för att jag tåler mycket men... Ett glas! Det är väl för jag varit trött o sliten, efter veckans jobb !  Sitter o kollar på när Svante ligger o biter på sitt ben, mitt hjärta! Får mig o tänka på hur mycket min familj betyder, jag vet har gjort värsta inlägget om sånt här! Men mamma, pappa, Tesse & PATRIK o SVANTE!!!  Betyder allt för mig! Till och med Svante, han är min bebis, även Patriks! Patrik var såå i mot att skaffa hund! Han drog upp alla grejjer varför vi inte skulle ha hund, o nu han älskar han nästan mer än mig! Hihi när vi pratar i telefon på dagarna så är det standard frågan - vad gör Svante? Åhhh!  Ja nu ska jag nog bege mig till sängen!  Gonatt


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback