Gokväll! Åh idag har varit en bra dag, har...

Publicerat: 2010-10-26 22:43:54

img_0618 (MMS)

Gokväll! Åh idag har varit en bra dag, har hunnit med mycket! Hade lite panik nu under dagen för att allt gick så snabbt, men så är det ju man kan inte bara ligga o sova ( även om jag gillar de) nu ikväll har jag o Svante, varit på kursen gick väl hyffsat! Nu är det avslutning på kursen på söndag, det ska bli skönt! Nu dom sista gångerna har jag känt att det har blivit så stressigt! O nu vet man ju hur man ska göra! Så det blir till att träna! I går somna jag på soffan, så Patrik kom ut i väckte mig vid halv ett, var rätt skönt att få mysa ner i sängen då! Därför ska jag hoppa i säng nu!! 


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback