dåligt

Publicerat: 2010-10-11 22:45:52
måste ju erkänna att det går sådär med min bloggning! Fan jag tycker verkligen det är roligt, när jag väl gör det men känns som om min tid inte räcker till! Ihelgen har jag jobbat! Har varit jätte jättte jättte roligt! Hahha, kände ni ironin!? Nej så farligt var det inte, helt okej faktist! O på lördags kvällen fick jag o tesse ett ryck o gick ut o dansa, roligt! Vi var ju självklart på cardan! Eller det var väl inte så självklart igentligen, vi har ju varit en del på harry med ! Men cardan spelar ju lite mer shlager, men inte i lördags för dom byggde om så man kan säga att vi köpte grisen i säcken! heheh! Men men, i går var jag väääldigt seg när klockan börja bli 15, typ då kände man att man inte sovit mer än typ 4 timmar på natten, efter jobb blev det en mycket god middag hemma hos mina föräldrar1 GOTT! På kvällen blev det en låååång dusch sen kolla vi på ensam mamma söker, sen var det godnatt!

Imorgon är det kursen med svante, ska bli kul! Tycker oftast det är segt när man kör dit, man är lite trött efter jobb o så, men när jag väl är där e det faktist väldigt roligt! O nu när man börjar känna alla i gruppen!

Nu ska jag kolla på ullared, patrik spela in det till mig, sen ska jag sova!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback