idag har jag varit på g!

Publicerat: 2010-11-09 23:21:27

Godkväll! Vilken dag detta har varit! Skit, hunnit med hur mycket som. Började min dag klockan 05.00.. Eller ja, jag var vaken då, patrik skulle gå upp så vi låg o snacka lite, o sen blev jag lite pigg så fick gå på toa, o ta något o dricka typ. Somna sen om, o gick upp vid halv nio. Tog en lång prommis med svante, sköönt fast det var kallt, tar man bara på sig så är det inga problem o vara ute! Sen åkte jag o pappa till ikea, köpte min byro som jag skullat ha nu typ i två veckor, blev en klädhängare med plus, lite lådor som jag har satt i mitt förråd! sen åkte vi till maxi o handla lite mat! Så nu ekar det inte där mer!

Har nu rensat mitt förråd! Fel o säga rensat igentligen men har vänt på mina hyllor som har stått på fel hål så man har inte kunnat ställa något på dom! Lagt ner sommar skor i lådor o även några av mina stövlar som jag vet jag inte kommer använda! slängt lite gamla lådor o så! fylla dock förrådet med mina gamla tvbänk plus hyllan som vi byttat ut! Men förhoppningsvis ska det ju säljas på blocket!

sen kom patrik hem o satte i hop den nya tvbänken, så blev vi ovänner, för han tycker inte vi skulle göra det idag utan kunde göra det typ i helgen eller nått när vi var lediga! Men iccke har jag köpt något nytt så vill jag ju ha upp det! det blev som jag ville! ( SÅ KLART) Men guuuud vad fint här är nu!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback