Ah.. Denne hunden går mig på huvet nu mera...

Publicerat: 2010-11-15 23:07:50

img_0585 (MMS)

Ah.. Denne hunden går mig på huvet nu mera! Han är fan mer busig nu än när han var valp! Sa till pappa här o  dagen, nu säljer jag han på Blocket... Så säger han - han får du betala för att bli av med! Hm ! Tack! Nej ska självklart inte sälja min bebis! Jag är mer eller mindre beroende av våra bästa år, den serien som går på 3 på förmiddagarna! Fan! Missa pogramet i dag eftersom jag börja tidigt! Undra om man kan kolla de på internet, troligen inte! En av dom bästa investeringarna jag gjort på länge är min inspelningsbara dvd! Herregud!  Perfekt man missar typ inget, förutom nu då, för när vi satte upp den nya tvbänken så drog vi bara ut alla sladdar, o nu har vi kopplat ihop det fel, så jag kan inte spela in, pappa får komma o koppla de rätt! Nu ska jag se vad jag ska ha på mig i morgon, sen hoppa i säng! Skönt att ha det gjort! Godnatt


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback