godnatt, gott folk.

Publicerat: 2010-05-03 23:03:55
godkväll,

sitter o "päser" i soffan... har träningsvärk redan från min powerwalk imorrse. Så svar ja, jag är sjukt otränad! he, men men nu jävlar ska det röras på fläsket!
sitter o funderaar på vad jag ska gör nu om jag ska hoppa i säng eller om jag ska typ lägga en ansiktsmask... svårt val.
 jag vill fixa till mina nagler, någon som vet någon som är sjukt duktigt o kan gör det på mig på onsdag ? efter klockan 16.00.. haha! fan vill göra det men sen vet jag hur det är, tycker dom är fina första veckan, sen när dom börjar växa ut så tycker jag inte om dom mer! Men det är så himla fint nu till sommaren.. svååårt.
nu ska jag iaf, gå ut med svante, sen hoppa  ner i sängen..


hehe, hitta denne fina bilden... hahah! minnen <3


Kommentarer ♥
♥ Kajsa

Vilken jävla bild. Hahaha... fy som man ser ut!

2010-05-04 @ 17:01:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback