tvätt! / födelsedags present !

Publicerat: 2010-05-14 13:03:06

Idag skulle det bli stora tvättdagen, men.... jag vakna klockan halv elva o hade tvätt tid till ett bara, så det var bara springa ner i tvättstugan o tvätta det som skulle tvättas. åh. men det var skönt med en sovmorgon iaf! fattar inte hur jag kan sova så mycket. igår skulle jag kolla på film, o jag är en sån som sätter på en film o kollar. SOMNAR ALDRIG men jooo, nu gör jag de! hela tiden! fick se om slutet på filmen idag, för när jag vakna upp i går så var det bara efter texten som rullade.

nu ska jag åka till maxi o handla lite med min mamma, vi ska också försöka hitta en present till min kusin som fyller år í morgon. Hum... vi ska på lite gille där! MEN vad köper man till en 35 åring liksom ?! Som har allt, o vill inte ha något. tesse o jag tyckte björn borg kallingar, men det tyckte inte pappa. hahah! - kallingar?! Vem fan vill få det i födelsedags present ? Nähe! vi får helt enkelt komma på något.
nu f¨år jag nog ta tag i mitt hem här,
 
jag ska förresten lägga upp lite bilder på lite grejjer som jag köpt, har shoppat lite fina tuniker o så! Får se om det bli senare!
tack o hej.


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback