söndag / jobb

Publicerat: 2010-05-23 08:52:25
godmorgon solstrålar!

värkar ju som det blir ett fint väder idag! O jag måste väl erkänna att jag tycker det känns piss, i och med att jag ska jobba, för detförsta så blir det säkert lite lugnare med folk då! Plus att jag inte kan vara ute i solen! men självklart kul för er som är lediga!

igår var ju tanken att vi skulle till stan, men folket dissade! ;( Så jag blev helt anti stan så jag beställde en pizza o drack en cola som jag för övrigt fick av pizza gubben! tackar! som han sa, den fåååår du kooommpiiiiis! trevligt! sen kolla jag o svante på en film på femman, sen ringde tesse om vi inte skulle åkt in till hampan o satt oss o tagit en drink bara! o mamma erbjöd sig att hämta oss, men nej jag fick dåligt samvete för svante, fattar inte hur jag ska kunna få barn en gång i tiden o lämna bort dom eller typ bara köra till jobb utan dom! jag tycker det är skit jobbgit bara med en liten hund! fast han är som min bebis! Men men, så tesse kom hem till mig o vi titta på en annan film, tyvärr sluta det med attvi båda somna, sen körde tesse hem vid halv ett typ, sen var jag ute med svante o sen var det godnatt för min del!

klockan 6, ringer patrik o vill bli hämtad i åstorp, för han ville hem o sova brevid mig.. men ickke att ag hämtar han när jag ska jobba o allt idag. har han åkt till åstorp får han sova där! punkt slut!

nej nu får jag åka till jobb!Gott slutar klockan 17 idag! Inte helt fel!
vi hörs!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback