sol!

Publicerat: 2010-05-26 20:47:08
åh! säger jag bara! åh!

jaja, nu komme det snart komma upp en ny design här på bloggen, hoppas jag... håller på att fixa så det kommer en ny! hih :) hoppas imorgon, men vet inte hur lång tid det tar!
det märks i kroppen att jag har jobbat i sex dagar nu i rad, o att jag går in på min sjunde imorgon! fifan! Men slutar klockan 16, imorgon! kanon o då blir deet en fet pizza! ville ha det idag men det får bli något annat.. tråkigt när man ä sugen på något o att man ska behöva vänta!

jag åkte o sola efter jobb idag! HUR DUM FÅR MAN VARA!? Det är tydligen bal i morgon, o när jag kom in, o skulle sola så stor där fem tjejer med joggingställ med STUDENT 2010 på! o dom pratade så jag förstod att dom skulle på balen i morgon! roligt för dom!! jag minns min bal, med ett stort leeende på läpparna! nästan bättre är studenten, så himla roligt var DET!

så här såg jag ut på min bal 2007! <3 ( jag missa tydligen o sola på min bal) hahah!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback