regn!

Publicerat: 2010-05-15 10:14:08
regnar det eller ? Eh ja! Var ute med svante i morrse, det var min lott i dag. vi var helt genom blöta båda två..
Fy fan! när ska våren komma!? det undrar man verkligen?!
nu ska jag o min lilla mor åka o köpa lite blommor som vi ska ge till fölsegriarna i kväll, min faster o kusinvitamin fyller ju år!  det blev förresten en konjak till kusinvitamin. det har man ju alltid använing förr!
sen måste jag till familia o byta ett skärp på gina tricot! sen ska jag försöka kolla på en film.. det är verkligen film väder idag! åh! jag älskar det!

Kommentarer ♥
♥ Charlotta

Josse, ryktet säger att våren/sommarn kommer på riktigt när ja kommer hem till Sverige! Så de dröjer ett par veckor! Ha! Skämt å sido! Ville bara säga hej, hälsa Tess!

2010-05-15 @ 12:58:19
URL: http://cgoesscotland.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback