ny vecka, igen..

Publicerat: 2010-05-10 12:03:03
godmorgon,

Ja, äntligen ny VECKA! trodde aldrig helgen skulle ta slut :P Men nu är det ny tag som gäller!
Mitt största problem just nu är min granne, eller granne säger man det när dom bor under en ? Hum? Aja, där har ju flyttat in en kille, som värkar jätte trevlig. Var väl typ ett halv årsen han flytta in i ettan här under! Men nu har jag inte sätt han på skit länge utan bara tre unga tjejer som har varit där, o jag trodde ju att det typ var hans tjej kanske o hennes kompisar. Men igår när jag kommer hem från mamma o dom så ser jag att där kommer en mamma o en liten pojke med! jaja då förstår ja, en liten familj på 5 PERS som bor i en ETTA! o dom skriker på varandra o det bankar o slår i väggarna. Jag får PANIK!! igår bråka dom nog för då står pojken i "familjen" o slår in dörren o sen skriker dom på sitt språk så man hör det typ över hela huset! o då springer min granne som bor rätt över ut i trapphuset o frågar vad dom håller på med! ÅH, vilken kaos! O oftsat har tjejerna inga nycklar när dom kommer hem på kvällarna så då ställer dom sig o skriker utanför - MAAAAAAAAAMMMMMMMAAAAAAAA!! Fy fan! Vi får väl se vad som händer i kväll, jag vill inte vara hemma själv man vet ju inte vad som händer!

Nu ska jag ta på mig o köra till jobb, tre dagar bara sen är jag LEDIG! TACK!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback