meningslöst

Publicerat: 2010-05-14 20:51:00
idag känns som en meningslös dag, har inte gjort något vettigt utom o tvätta o det var ju ingen större grej liksom. jag skulle ju följt med mamma o handlat o lite sånt, men presic när jag ska åka kommer patrik hem o jag kände att jag heldre ville vara med han. Han kom hem som en liten överrasking, jag trodde han skulle jobba hela dagen. jag ringde han när jag vakna vid halv elva, o fråga om han inte kom hem lite tidigare. men det kunde han inte. så då bestämde jag med min lilla mor. men nu kom han ju hem så det blev mysigt! vi har åkt lite runt o käkat.. varit en runda på hans firma (kul !!!!!!!). men det var bara ett litet tag!

nu sitter vi o kollar på talang, mindere roligt så jag fick in o blogga lite! nu blir det inga bilder på min shopping i dag heller. min kamera är borta, tror minsann den är hos tesse.
nej nu fpr jag återgå till min man.  over and out!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback