måndag.. igen!

Publicerat: 2010-05-24 10:43:53

hej bloggen!
tog mig en sovmorgon idag! men har hunnit städa över här hemma, o nu sitter jag o äter rulle!
jag har kommit in i en period där jag dricker kaffe, som bara den! så nu jävlar behövs de handlas hemma kaffe!
det är avkoppling liksom...

man undrar hu vädert kommer bli denne veckan ? ska jag sola på onsdag eller blir det fint väder i helgen ?tror nog det får bli en liten tio minutrare  :)
annars vad det finns för planer i veckan är väl inte så mycket, helgen därimot lär nog bli galen! blir det malmö eller göteborg  ? kan bli kul vilket som!'
jag vet inte om jag nämt att jag eller jag o jag snarare patrik har köpt en damsugare på tvshop! En sån h2o damsugare, haha! iaf vi fick hem den förra torsdagen, men då var den sönder när den kom. o jag har inte skickat tillbaka den än, så jag måste hinna göra det innan jag åker till jobb!
o vi har sakt att vi vill ha en ny, vi måste ju prova den sa patrik.. den kommer vara skit bra! han är en sån typiskt person som tror på allt sånt på tvshop! haha man kan lura i han vad som ha!
nej nu får vi rappa på här, work work!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback