Köpte en ny matta i går, tror nog jag ska ...

Publicerat: 2010-05-02 23:26:26

img_6807 (MMS)

Köpte en ny matta i går, tror nog jag ska kunna trivas med denne. Hade köpt två nya på Ikea, men blev inte alls nöjd när jag kom hem, så jag fick köpA ny helt enkelt! Åh har legat i sängen nu sen typ halv elva, e inte trött.... Huuum.. O det blir ju inte bättre av att Patrik ligger o sover som  ett litet barn..  Fan vad jag gillar att mobil blogga, så himla smidigt. Bara att dra i väg ett litet inlägg liksom, blir så stor grej av det med datan ska man sätta i gång den, o då kommer du in på massa annat o sen glömer man blogga:p  nu får jag nog dra i gång en film.. Godnatt.


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback