hihohiho..

Publicerat: 2010-05-27 22:46:09
ja, då var det kväll!! Det tar vääääldigt lång tid innan det blir mörk nu mera! jag gillar det, annars när man har gått ut med svante vid tio tiden, så har det ju varit helt mörkt, men inte nu! Kul!

jag känner mig på bra humör idag, tror faktist de har mycket med att göra med vår kurs idag, tyckte den var så bra, så possitiv tjej som var o peppa oss till bästa säljet!o jag kände mig riktigt taggad när jag öppna butiken, o mycket riktigt, så märkte man skillanden. i stället för kanske säga - hej hej! du säger till om du vill ha hjälp? ( som man typ alltid säger iaf jag) så skulle man öppna med VAD, NÄR, HUR... O det gör skillnad kunden öppna sig som en bok liksom... roligt!! Nu är jag ledig i helgen men på måndag hoppas jag verkligen att jag är lika peppad! 

Helgens planer dårå.. i morgon fredag ska jag antaligen på 80 tals fest på sjökrona! På lördag är det inte riktigt bestämt, men tesse o jag ska ut.. antingen i malmö, eller i helsingborg personligen känner jag för hbg! länge sen man dansa loss på cardan, söndag blir det ju mammas dag! <3 Ja, det var det hela!

nu ska jag sova, det märks att man har varit uppe sen halv sex idag! ;)

Kommentarer ♥
♥ Anonym

Låter som sälj kursen var bra :) haha vem, vad, när hur, varför intressant det ingår i all lektionsplaneringar man gör som lärare, kallas didaktiska val, så nu vet du det hahaha..trevlig helg sötis

2010-05-28 @ 08:35:00
♥ sofie

oj glömde skriva att det var jag som skrev förra kommentaren, haha men du kanske fattade med lärarsnacket ;)

2010-05-28 @ 08:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback