Har presic målat naglerna, så får sitta...

Publicerat: 2010-05-18 13:00:48

Har presic målat naglerna, så får sitta o vänta tills dom blir torra. Vår data är ju som salt död, vilket gör att min blogg blir lidande! Men förhoppningsvis i morgon får vi en ny sladd!!!! Tur man har en iPhone så man kan ha koll på läget ändå! Jag har ju min nytto vecka nu så ikväll ska vi ut med stavarna! Hoppas Tesse följer med? Igår när jag var ute med Svante så sprang vi vår lilla runda, jag var helt slut. Idag börjat jag klockan 14, konstig tid... Men det possitiva är ju att Svante inte behöver vara själv så mycket, o mamma slipper hämta han, o jag tycker det är skönt att slippa börja 11, för att jobba mellan11-2015.. Det känns ju som hela dagen är på jobb, nu hinner man ju vara hemma... Spontant undrar jag var fan våren är??? I Stockholm har där ju varit typ 20 grader, nu i några dagar! Man blir avensjuk. Nej nu ska jag sätta på mig lite kläder!?!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback