funderingar.

Publicerat: 2010-05-25 11:41:52
funderar på vad vi ska ge mamma på morsdag? Hum! svårt! men vi får väl komma på något bra!
ska snart köra till jobb, vi har mycket o fixa med nu känns det som. På torsdag ska vi ha en sälj kurs! KUL! Kommer vara hela dagen, så det kommer nog bli givande. Alltid kul med nytt folk som kommer med nya ideer o ny inseration! Det bir nog bra!
fy vad jag känner mig trött har jobbat hela helgen, o så blir jag inte ledig från så fredag eftersom det är kurs o så, annars är jag ju alltid ledig tors fre lör sön, jämna veckor! Men men jag är ung, så ska ävl fixa deT!

Funderar även på vad vi ska hitta på, på semestern! Jag vill göra något bara med patrik, för vi skule ju åkt någonstans i vår, men det blev ju inte! så något med bara han en liten weekend eller något! O sen klart massa uteserveringar med sol. har inga planer annars! Hum... aa. vi får se! vecka 33 är ju jag o tesse lediga bara vi så vi kanske skulle passa på att åka någon stans då!





Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback