.

Publicerat: 2010-05-25 22:33:17
patrik har snott datan hela kvällen.. Men nu kommer det ett litet inlägg. vi var o käka hos mamma o pappa, vilket passa mig perfekt, för jag orka inte fixa någon mat.. sen kom tesse hem så satt vi o snacka lite. det är underligt med vissa människor, det bara lyser igenom dom! Ärlighet är det som vara längst! Lögnerna kommer fram ändå, så är det bara! Jajja..
annars har det inte hänt så mycket. Jag glömnde min kamera hemma hos mamma annars hade jag tänk lägga upp, lite bilder som jag har på den. Men iccke! tankspridd som man är! hi!

nu ska jag hoppa ner i sängen. öppnar på jobb imorgon så det blir till att gå upp tidigt!
Godnatt.

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback