...

Publicerat: 2010-05-10 21:54:21
hello!

åh, nu har jag blivit förkyld. Ja, jag har ju varit de hela helgen, men haft annat o tänka på då! Men idag kom den på tanken så att säga! Nu jobbar jag bara två dagar sen är jag ledig! SKÖNT! Funderar på om jag ska ta en behandling imorgon, eller om jag ska skita i de eftersom jag är ledig sen. Med en behandling, så menar jag en brun utan sol kur! jag fick inte till det alls, sist jag gjorde det tror de var för att jag var torr, blev liksom helt konstigt, annars brukar de gå hur bra som.. o man vet ju inte om det blir fint väder nu i veckan o då ska jag passa på att vara ute i solen!
en annan liten fråga är ju om man ska gå ut på onsdag! Det är ju röd dag på torsdag, kan ju vara lite trevligt plus att jag har fri biljetter till tempel!

Ja, vi får se...

Jag är jäätte sugen på något, men vaaad? har käkat lite sorbeglas men vi ha något mer! Men ska snart sova så då är det iccke bra o käka massa skit! 

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback