elvis&sol

Publicerat: 2010-05-20 13:37:14
VILKET VÄDER! ÅHHHHH! jag sitter på balkongen o dricker öl, o läser en hänt extra! Idag har jag mysdag, gör bara sånt som jag verkligen vill göra! MYSER! såg en film i förmiddags, när det inte var sol. har varit ute med svante o gått  i gräset, o kastat med en boll som han tyckte var jätte kul! Dock blev han helt slut! det är ju varmt ute med! sprang ner i tvättstugan o a i tre maskiner, hade kanppt till tre maskiner men var duktig o tvätta alla färger för sig, det brukar inte jag göra!

Min granne här nere är ju elvis fantast! alla som bor här i byn vet vem han är, han kallas typ elvis! Så han spelar elvis där nere nu o sitter på sin balkong, o jaaa.... jag NJUTER! det är mysigt med lite elvis när man solar! hihih...
nej nu ska jag ut o sätta mig igen! det ända som hade fattats nu hade varit chicksen, o en liten utgång!! trevigt!
ha det fint,

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback