Är heeeelt slut nu! Efter min powerwalk. ...

Publicerat: 2010-05-04 23:25:41

Är heeeelt slut nu! Efter min powerwalk. Har inte gjort så mycket nu dushat o kollat lite på tv, eller ja kollat på tv enligt mig när jag är hemma själv är igentlihen sitta vid datan, har datan i gång o sitter o kollar på tv samtidigt. Hihi i morgon kommer Patrik hem, ska bli skönt inte kul o sova själv i sängen. Fast det finns ju en possitiv sak med att han är borta, jag kan ligga i mitten av sängen utan att någon blir arg, hihi!!!! Nej får väl ta ut Svante på en liten natt runda nu, sen får man göra sig redo för natten! Det är så konstigt jag säger att jag ska komma i säng innan elva men nu är den snart halv tolv o jag hat en del kvar på mina kvälls rutiner!! Haha!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback