kväll.

Publicerat: 2010-03-29 22:29:51

det får bli ett litet inlägg nu.. är helt slut faktist! Det är tydligen påsklov nu för alla ungdomar! Kul för dom, ja även för mig för då kommer det lite folk till väla och då får vi o göra :) hihih ! i dag har vi hängt om lite i butiken, blev jätte bra!! perfekt! hehe!

åh! jag köpte nya bh;ar igår det är så himla roligt tycker jag!  jag känner mig så fin när jag sätter på mig ett nytt sett :) haha och även patrik klart :) hahahhahaha! nej skämt o sido!

vi prata om påskris idag på jobb, o jag är ju inte förr det! tycker inte det är särskilt fint! Men har nog ändrat mig lite nu! ska köpa lite grejjer o ha i det i morgon tror jag minsann!
nu ska jag gå med svante, sen blir det sängen ...
godnatt

blir en bild på mig o min fina syster <3


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback