dagen...

Publicerat: 2010-06-03 21:55:02

idag har jag inte gjort mycket, jag blev lite arg när jag vakna för att det inte var så fint väder!! När patrik gick upp vid fem tiden så var det jätte soligt ute! perfekt tänkte jag då ska jag steeeeka i solen idag! Men sen när jag då vaknar vid nio, så är det sämre väder! ;( Men det blev ju iaf lite bättre framåt dagen så jag har suttit på balkongen ett tag..

iförmiddags så kolla jag på film high school musical 2, ska kolla på 3an nu med :) jag har inte sett dom innan med hörde från någon att dom skulle vara bra om man nu gillar sån typ av filmer, o jag älskar sånna tjej filmer :) o nu är jag lite hemligt kär i troy :) ´Han är sjukt snygg måste jag säga :) hihih
har varit en sväng på citygross o handla rökta räkor som vi åt till middag, jag hade planderat att vi skulle ha lite mys, med räkor o lite så.. patrik fick panik han var hunrig när han kom hem o så fick han sitta o pilla med det, haha men gott var det sen hade vi jordgubbar till efterrätt :) GOOOOT!
Här kommer lite bilder på svantis som jag tagit idag!

först ville han inte vara med på bild!






Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback