städa, fixa... njuta

Publicerat: 2010-06-06 23:18:39

Så nu har vi kommit hem till oss, ja det var ju ett tag sen! Men jag har städat för det såg ut som fan här hemma, fattar inte de man är knappt hemma men ändå är här rörigt! Men inte nu mer, jag har städat o fixat upp här nu. efter det tog jag en låååååång dusch.. så himla skönt när man jobbat hela dagen, bara stå där o njuta!

Patrik har haft svante med på sitt jobb idag, så han har varit ute hela dagen för efter hans jobb så åkte dm hem till mamma o pappa o då fick han springa i trägården där, o leka med mammas o pappas vovve.. så när vi kom hem så gick han in o la sig, o har inte rört sig från krogen en ända gång. haha! han var helt slut helt enkelt!

Jag är inne på att göra en permenent hårborttagning på ben o så.. så tänkte jag skulle ringa o höra vad det kostar.. Funderar på att ta överallt där man rakar, tänk o bara slippa raka armhålan.. hur skönt hade inte de varit. Man gör det i 3 omgångar 4 veckor i mellan, så det tar ju ett tag så man kanske ska göra det efter sommaren för man skulle inte sola i mellan om jag förståd det rätt. Nä det ska kollas upp!

Har varit en himla dålig blogg helg, men det är ju för att jag har jobbat.. Så nu kommer en vecka full med inlägg ( ska försöka iaf )



Jag o puttis i går <3


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback