solsolsol<3

Publicerat: 2010-06-29 23:14:15
vilket väder! Idag börja jag klockan 14, så jag åkte hem till mamma med svante o satte mig i deras trägråd o sola, så klockan nio stod jag utanför mataffären o skulle in o handla med frallor till mig o min mor! haha
men det var skönt, samtidigt som jag lekte med hundarna så fick jag massor med sol på mig..  efter det åkte jag hem o fixa lite här hemma, här har varit något som har stört mig lite i mitt vardagsrum o nu kom jag på var det va, o har ändrat lite! det som är så himla bra med sommaren är när man ska göra vid sig till jobb så behövs det bara lite maskara o solpuder, sen är man klar o på med en klänning, tar typ tio min att fixa till sig!

efter jobb så var jag o patrik sugna på att grilla på vår grill, en korv bara... så jag ringer patrik när jagkör från väla, o säger att han kan börja o det skulle han göra..
Men iccke det blev inget med det, för nu gick grillen inte i gång! BILTEMA SKIT! Så jag fick steka korvarna på gärnet i stället, dock inte samma sak, men vad skulle vi göra? grillen var utfunktion... patrik höll på att få ett utbrot så jag fick muta han med en kall öl, sen blev han trött o gick o la sig! hahaha, det är kul o se när han blir lite arg!
hihi.


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback