sliten...

Publicerat: 2010-06-07 21:17:52

Hallå!!!

Idag har det varit fullt upp på jobb! Skit! Men det är roligt då går tiden!
Efter jobb åkte jag  och sola tog 10 min! När man tar det som man står i, så behöver man inte mer! Plus att det var nya rör! :)

Jajja, åh jag hade en grej jag skulle skriva om.. men nu har jag klart glömt den!

idag när jag var o handla så blev jag sugen på nypotatis o matjesill, så det fick det bli idag.. åh! det var så GOTT! gräs lök till o lite ägg.. mmm! men nu är jag sjukt sugen på min nya bakta paj!! :)Så det får det helt enkelt bli.

Någon som vet vad det är på tv ikväll ? Börjar klockan ett imorgon så jag kan sitta uppe lite i kväll..


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback