Skandal!

Publicerat: 2010-06-15 11:05:45

Mina skor har kommit :) Ihhh! Synd jag jobbar till 2015 idag, annars hade jag kunnat hämta ut dom! Men får ta det imorgon för slutar lite tidigare då! Mycket bra mycket bra!

Jag börjar tror att sommaren uteblir detta året, det kan verkligen vara så!! Jag menar nu är det den 15 JUNI!! O jag får liksom antingen ta en behandling med brun utan sol. Eller steka i ett solarium, för att inte skrämma min omgivning, för mitt belka ansikte! Så för fan se till att komma upp nu sol helv*te! Jag måste också komma i from till beachen 2010! Man kan säga att jag inte riktigt är där en, måste bara få typ lite magrutor, fast rumpa o ja ni vet! Så nu gäller det alltså!

kläderna kallar, måste ta på mig! :)


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback