sex.... and... the city

Publicerat: 2010-06-09 23:27:12

Åh! tror ni inte att jag somna på soffan när jag o patrik kolla på tv.. SJÄLVKLART, gjord jag det! Men nu har jag varit ute med svante o ska kolla på sex and the city!

idag blev det lyxmiddag, varmrökt lax med nypotatis och romsås och även en god sallad till! Åh det var så gott! Köpte laxen på fiskbilen på väla! Mmm. det var riktigt gott. Sen har vi även provat vår nya damusgare som vi köpte på tvins, tvshop ni vet! en sån som man ska ha vatten i.. den var faktist bra framför allt på mattor och i soffan. där märkte man att den gjorde stor skillnad men det är ju ett himla klabb med det! Man ska byta vatten o grejja! Vi får se om vi behåller den!

IMORGON är jag ledig! tack gode gud för de! Blev ju lite insperad av carro på fejjan som hade städat sitt förråd, odet behöver jag med! fy vilken röra där är! Vi får se vad jag känner för imorgon!
alla bilder blir typ bra i svartovit!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback