regn!

Publicerat: 2010-06-29 23:28:42
presic när jag skrivit värsta inlägget om sol, så kommer det regn utan för mitt fönster! Konstigt!! ´Fast ska jag vara ärlig så gör det inte mig något nu, det får gärna regna i morgon o på tordag! jag slutar halv sex imorgon, sen på torsdag är jag ledig, o jag har planerat att inte göra ett skit, ska tvätta o sen ska jag sitta i soffan o kolla på film, för jag lär få två nya filmer från lovefilm imorgon! ;)
På tal om lovefilm, så är det det BÄSTA som hänt mig på väääldigt länge, det är så jävla bra jag betala 200 spänn i månaden, o får se hur mycket film jag vill.. o förutom att pyssla hemma o fixa o såå, så är lätt filmtittande min STÖRSTA hobby! Jag älskar de!
dom här två filmerna kommer hem till mig imorgon!
DVD Film: The Proposal       DVD Film: American Virgin

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback