måndag igen...

Publicerat: 2010-06-14 09:56:38
godmorgon.

sitter jus nu med datan i sängen det är mysigt, jag är typ aldrig i sängen med min data, på minner mig om när jag bodde hemma, och typ gjorde allt i sängen!

Jajja, detta har varit en konstig helg, tycker inte jag gjort något spec, men ändå hunnit med mycket! Konstigt va?
Lördagen gick ju åt att fixa här hemma, skulle behö´va besöka en granit butik igen, för ytterligare fler galjar som jag köpte där, ni ska få se bild på hur mycket plats man får! Sen igår hände det inte mycket heller ioch med att patrik skulle på kiss, så skulle han i väg vid tre tiden.. Så vi fixade med en list o lite så här hemma, sen körde jag in dom till stan. Sen var jag hemma hos tesse o bara mös! Obakade herman förstås! sen åt vi middag hemma hos mams, o paps! :) Efter det blev det bio!

Vårt kylskåp är helt TOMT! så ska nu bege mig o handla lite mat, för det behöver man ju!!! Vi hörs sen!

Kommentarer ♥
♥ Anonym

Vilken plats..Min garderob ser ut som kriget då man får stuva in allt man vill hänga..ska också införskaffa sådana galgar:)

2010-06-14 @ 10:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback