LALALALALA....

Publicerat: 2010-06-23 20:42:01

Äntligen, är jag ledig! NICE! nu har vi hunnit att fira svante, han fick en katt av mig o patrik o en ny säng av mamma o dom :) hAHHA..PLUS att vi har grillat på vår nya elgrill! Och ja det blev mycket bra! Man får ju inte kolsmaken men det smakar ändå grillat o lite små mysigt att kunna sitta på balkongen o ta en korv eller nått.. Patrik var hel nöjd, han fick en öl o allt, för de var han tvungen att ha när han grilla :P Hhaha!!

Imorgon händer det inte så mycket på förmiddagen ; ) Ska bara softa o ta det luuuungt! Måste ner till banken o fixa lite grejjer, grejjer som jag ska ha fixat för typ hundra år sen som man bara skjuter upp hela tiden! Men imorgon ska det  bli gjort iaf! Sen på eftermiddagen så blir det i väg o tatuera sig! ;)

Åhh, vad mysigt det är när jag sitter här o bloggar nu, så tittar jag ut från balkongen o ser en klar blå himmel, o trädtopparna på träden, eftersom vi bort på tredje vångingen!
Nu blir det en corona, o vattenmelon! LIFE IS GOOOOOOOD!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback