inget GODIS!

Publicerat: 2010-06-14 11:51:36
Så nu har jag varit och handlat, kommer ner till affären o vet inte vad jag ska handla.. Hum.. Men det blev lite måste bli bättre på att inte äta sötsaker! NU ÄR DET STOP! Denne veckan ska jag ha en lyx dag då jag får käka godis o såå. O det får bli på torsdag, för då är jag ledig..
Jag känner att det ä bra nu! Fan man kan inte bara trycka i sig massa skit! Så jag handla hem jordgubbar plus vattenmelon, så nu kan jag käka det när jag känner att suget kommer! :)

Jag börjar snart räkna ner till min semester! Tycker det ska bli skönt att jag har semester så tidigt! börjar vecka 28! Vilken vecka är det nu, 23? Eller? Tror det är det! 5 veckor kvar i såfall! Tro det eller ej, men till och med patrik längtar lite smått. O han älskar ju sitt jobb! O vill ju helst sependera alla sina vakna timmar på dygnet där ;P haha! UNDRAR DOCK VAR F*N SOLEN ÄR ? VAR ÄR SOMMAREN `??? Nu ska jag ta på mig. o gå med svante sen köra till jobb!

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback