ingen rubrik!

Publicerat: 2010-06-08 23:04:19

Ja! Nu är det kväll o jag hade tänkt komma i säng i tid idag! Men vad händer! JO! jag sitter här vid datan, skulle ju framkalla lite bilder, men när jag valt färdigt så avbryts hela skiten! Så jag blev lite arg,  och strunta i det!
Nu sitter jag här med datan i knäet, o ska ge mig ut med svante för sin lilla kvälls runda! imorgon ska jag tvätta innan jag börja jobba, o jag börjar jobba klockan 9!! Så jag ska upp med tuppen!

Ni får ha en underbar kväll!! Vetni vad ja har lite ångest över? Att jag ska jobba på fredag på min lediga dag! BUhuuu! Men men jag har själv tagit mig på det så ska inte gnälla! PUNKT SLUT

godnatt på er! vi hörs imorgon!


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback