för dom ska ta studenten, I ÖSREGN! ;)

Publicerat: 2010-06-11 10:36:30
godmorgon!

Sjung om studentens lyckliga dagar... hihih DET REGNAR! Jag tycker det är roligt att det regnar, bara för att vi hade så fint väder på vår student 2007! Men men, dom får säkert skit roligt ändå! Dagen är kommen för dom, som man väntat på i 3 år, och den går över på några timmar. Men så är det, jag minns min student med stor glädje!!
kommer även i håg dom tidigare åren på sjökrona där jag o nina alltid var med o sjöng, åh vi tyckte de var skit kul!  Sen kom vår egen student där vi stod med våra mössor o sjöng! ÅH! FY fan vad roligt de va! Jaaja..
nog om studenten nu!

idag blir det lite jobb, sen blir det chill! Sen är man ledig i morgon, o på söndag. Vi får se vad som händer, en utgång kanske imorgon ? Inte så kul om det regnar liksom! Patrik o roger ska ju kolla kiss på söndag, jag skulle vilja kolla sex and the city. Vi får se!
Nu blir det en kaffe, sen får man bege sig till jobb! :)

Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback