det regnar igen..

Publicerat: 2010-06-10 16:02:25

Hej snyggingar!!!

idag regnar de som om himelen har öppnat sig! Fast jag tycker inte det gör något det är mysigt att höra när regnet faller ner för fönstret! Jag har verkligen hunnit mycket idag, Varit nere i källaren o städat förrådet o sen var jag o handlat, sen gick jag med svante, sen rensa jag frysen fan vad mycket mat man har i sin frys som man tror man ska ta upp, o göra något med! Men det gör jag inte ändå. Sen gjorde jag köttfärsås, som vi ska ha middag ikväll! Sen hoppas jag att pappa o patrik ska fixa så här kommer upp nya tavelhyller i hallen!

Annars händer det inte så mycket, svante o jag skulle ut o gå en runda nu, o vad står inte vid mitt soprum då???
Joo, ett gäng med killar med en stor jälva pitbull, o den börja skälla o ha sig, o jag fick lite panik o bara vände så den inte skulle typ bita ihjäl min lilla svante!

har ni några förslag på ställen jag o patrik skulle kunna åka i sommar ?
Vi ska ju campa.. hahahha! Det kan bara sluta i tatastrof! FÖRSLAG?

Detta var förra sommaren :) Mys bild! ( dock ej så soligt )


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback