dagen som gått..

Publicerat: 2010-06-08 21:05:41

godkväll..

åh vilken härlig kväll det blev! efter jag jobba, åkte jag inom rusta för att köpa nya tavellister, är inte nöjd med det jag har i hallen, så nu ska det sättas upp vita lister, o lite större är dom med så jag får plats med fler bilder!
o vad tror ni inte händer vid rustas parkering ? Ja, jag vill knappt säga det men jag körde in i en lyckstolpe! Så typiskt mig!!!! Men det blev inget märke i bilen, som tur va!! hih, sen åkte jag hem till mamma o hämta svante, han har varit i den nya hundparken, hahha nu kan svante o dino springa in löst i mammas o deras trägård, så skönt! o vad händer inte hemma idag, jo tesse kom inom mamma o pappa, så snacka vi lite, sen skulle vi åka hem svante o jag.. så vi går utanför staketet, så säger tesse så tror ni inte dino hoppar över den grinden? Nej säger mamma det gör han inte! sen tar han bara ett litet skutt sen är han över! hahaha! Så nu får pappa köpa ny grind imorgon! hahah! det var så roligt! presic när vi pratar om det!

nu kommer snart puttis hem har har jobbat över lite, så vi ska nu sätta oss o prata om dagen o umgås! hahahah! så jävla roligt det lät !!!!
o en anna störig sak, har köpt ett par jääätte fina skor på indiska. så är dragkedjan sönder, o jag vill ha ett annat par, men det finns inte så nu måste jag lämna dom som är så fina! Fanns några i lund o några i malmö.. men känns inte som om man åker till lund för 250 kr liksom. får väl hitta några andra! Jajja stora problem jag har! nu ska jag skicka i väg lite bilder till framkallning!!
JESINA sandal
Så snygga!! Nu måste jag lämna dom! ;(


Kommentarer ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback